Педагогічна практика в системі вищої освіти на третьому освітньо- науковому рівні є одним з етапів професійної підготовки до науково- педагогічної діяльності та має за мету закріпити навички практичної діяльності аспірантів щодо здійснення навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти. Разом з тим проходження педагогічної (асистентської) практики у аспірантів є важливим етапом їхньої підготовки до наукової діяльності, що сприяє розвитку педагогічних навичок, дослідницьких здібностей та міжособистісних вмінь, необхідних для успішної кар'єри в науці, викладанні, дослідженнях та організації наукової роботи. Під час її проходження аспіранти мають можливість розвивати зазначені якості, викладаючи дисципліни управлінського профілю відповідно до напряму наукового дослідження, опановувати нові освітні технології, сучасні методи, форми і засоби навчання, формувати й удосконалювати уміння щодо підготовки навчально-методичного забезпечення. Крім цього вони навчаються здійснювати професійну та особистісну самоосвіту, проектувати подальший освітній маршрут і професійну кар'єру, опановують методи інтерактивного навчання та активної взаємодії у складі науково-педагогічного колективу.
Аспіранти ОНП «Менеджмент» проходять педагогічну практику відповідно до графіку з 10 березня 2025 року до 04 квітня 2025 р.:
ГРИБ Володимир Вікторович (керівники практики - професори ЧИКУРКОВА Алла Дмитрівна і ЯСІНЕЦЬКА Ірина Анатоліївна);
ЗАЛУЦЬКИЙ Петро Михайлович (керівник практики - професор МІСЮК Микола Васильович);
МАТІЯШ Володимир Павлович (керівник практики - професор ЦВІГУН Інна Анатоліївна);
ХАРЧЕНКО Богдан Сергійович (керівник практики - професор ЧИКУРКОВА Алла Дмитрівна);
ЧЕРНЕЦЬКИЙ Ігор Євгенович (керівник практики - професор БЯЛКОВСЬКА Оксана Антонівна).
Для того, щоб відчути на собі усю відповідальність і багатогранність викладацької роботи, аспіранти підготували власні відкриті заняття. Це був дуже корисний досвід для самих практикантів, а також для здобувачів, які отримали нового наставника. Для того, щоб знати усі тонкощі навчального процесу в університеті, аспіранти ознайомились з освітніми і робочими програмами, методикою розробки силабусів, анотацій навчальних дисциплін та методичного забезпечення.
Приємно відзначити, що аспіранти продемонстрували інноваційні методики проведення занять, ділилися власним досвідом успішної практичної діяльності на посадах керівників, менеджерів. Напрочуд вдалим був зв’язок з аудиторією. Усе це засвідчує високий рівень їх професійної підготовки.
Гарант ОНП «Менеджмент»
професор Алла ЧИКУРКОВА