Кабінет психолога

 

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
психолог

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

тел. 099-916-17-92

  

Діяльність психолога є невід’ємним складником у освітньому процесі, вихованні та становленні особистості здобувачів освіти, що реалізується у цілісному та системному підходах у роботі Центру виховної роботи та соціально-культурного розвитку університету.

Пріоритетними напрямками роботи психолога є:

  • психологічний супровід усіх учасників освітнього процесу;
  • забезпечення психологічної підтримки здобувачів освіти протягом навчального процесу з метою розвитку мотивації та професійної ідентичності;
  • оптимізація/створення комфортних умов у освітньому середовищі;
  • сприяння і підтримка кураторської роботи у академічних групах;
  • психодіагностика та корекція негативних явищ у професійному становленні здобувачів освіти;
  • надання індивідуальних консультацій усім учасникам освітнього процесу;
  • сприяння формуванню сприятливого психологічного мікроклімату у студентських групах та спільнотах;
  • збереження ментального здоров’я здобувачів освіти;
  • проведення групових консультації з метою розвитку соціальних навичок здобувачів освіти.

 

Принципи діяльності:

  • дотримання прав людини;
  • науковість, цілісність і наступність, професійна компетентність та відповідальність;
  • індивідуальний підхід;
  • конфіденційність;
  • доступність соціально-педагогічних та психологічних послуг;
  • добровільність;
  • дотримання норм професійної етики.

 

 

 

Довідкова інформація

Оголошення:

Міністерство охорони здоров'я України нагадує, що в Україні працює «гаряча лінія», спеціалісти якої допомагають українцям підтримати психічне здоров’я в умовах постійного стресу й емоційної напруги, спричинених війною.
«Гаряча лінія» за номером 0-800-100-102 працює щодня з 10:00 до 20:00. Дзвінки з України є безоплатними. Консультації надають фахові психологи з багаторічним досвідом, які попередньо пройшли спеціальну підготовку для роботи зі складними кризовими ситуаціями. Лінія працює у двох форматах:   через аудіо- та відеозв’язок. Для отримання відеосеансу особа, яка звернулася по допомогу, має повідомити про своє бажання оператору лінії.