Щороку в Нюрнберзі проходить Міжнародна виставка BIOFACH, як платформа для зустрічі представників органічного сектору з усього світу. Оскільки більшість чоловіків захищають нашу країна на фронтах – розбудова органічного сектору лягла на плечі жінок. І вони з цим завданням успішно справляються. З 13 по 16 лютого, Марія Кучерук, доктор ветеринарних наук, доцент кафедри гігієни тварин та ветеринарного забезпечення кінологічної служби Національної поліції України Подільського державного університету взяла участь в роботі BIOFACH-2024.
Видатною подією цього року на виставці BIOFACH у Національному павільйоні України є презентація державного логотипу для органічної продукції та маркованої ним продукції. Цьогоріч Україна представлена на заході двома Національними павільйонами та колективним стендом. Ще три компанії презентують свою продукцію окремими експозиціями. Загалом експортний потенціал українського органічного сектору розкривають 38 компаній, що є найбільшою кількістю експонентів за всю історію участі України на BIOFACH.
«Завдяки акредитації нашого першого органу сертифікації, запуску двох державних реєстрів, які веде Мінагрополітики, та близько 200 сертифікованих операторів національне органічне законодавство активно впроваджується», - зазначив заступник міністра аграрної політики та продовольства Макріян Дмитрасевич (джерелоіOrganicInfo.ua).
У межах роботи національних експозицій України на BIOFACH-2024 експортери презентують такі органічні продукти (групи продуктів): зернові, крупи, борошно, овочі, фрукти, ягоди (сушені, сублімовані, заморожені), баштанні культури, бобові, гриби, горіхи, мед, олію, шоколад, соки, розчинні напої без кофеїну та цукру, ягідні пасти, дитяче харчування та снеки.
Міжнародна виставка натуральних та органічних засобів є важливою діловою подією для галузі, а також місцем зустрічі та можливістю для позиціонування. За попередніми даними у виставці за 4 дні узяло участь більше 2000 експонентів та більше 20000 відвідувачів. Недарма виставка є щорічним майданчиком, де пропозиція відповідає попиту – як відвідувачів, так компаній-експонентів. Це можливість для виробників представити свою компанію та продукти усьому співтовариству, одночасно спостерігаючи та аналізуючи ринок та позиціонуючи себе для конкуренції. BIOFACH використовується для створення іміджу компаній, що виробляють та реалізують продукцію, а також усіма зацікавленими сторонами. З більш ніж 400 представниками ЗМІ з більш ніж 20 країн та великими повідомленнями у ЗМІ виставковий дует пропонує потужну PR-платформу. Як завжди, всі виставлені органічні продукти сертифіковані відповідно до органічного регламенту ЄС або директив про акредитацію IFOAM. Вже 10-й рік поспіль органічні виробники об’єднуються в рамках Національного павільйону, щоб презентувати органічний потенціал України. Зустрічі на виставці є завжди дуже плідними, активними, завзятими до спілкування та пошуками точок дотику задля подальшої майбутньої співпраці.
Висловлюю щиру подяку за сприяння та можливість узяти участь у виставці, надихнутися новими ідеями Доктору Стефану Дрессманну, керівнику проекту Німецько-української співпраці в галузі органічного сільського господарства / Cooperation in Organic Agriculture (Проєкт CОA – Фаза II)
Марія КУЧЕРУК,
доктор ветеринарних наук,
доцент кафедри гігієни тварин та ветеринарного забезпечення
кінологічної служби Національної поліції України