З 18 по 21 червня 2025 року команда ЗВО «ПДУ» взяла участь у третьому модулі Програми професійного розвитку академічних менеджерів, ініційованої Міністерством освіти і науки України та реалізованої Британською Радою в рамках спільного проєкту МОН та Світового банку «Удосконалення вищої освіти в Україні заради результатів» (Ukraine Improving Higher Education for Results Project – UIHERP).
Тематика сесій третього модулю була присвячена питанням управління персоналом. Серед спекерів – голова Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Андрій БУТЕНКО, заступниця ректора з питань управління персоналом Українського католицького університету, член наглядової ради Національної скаутської організації України «Пласт», член наглядових рад ГО «Будуємо Україну Разом», «Українська освітня платформа» Уляна КУЛЬЧИЦЬКА, доцент кафедри менеджменту персоналу та адміністрування Національного університету «Львівська політехніка», Член ГО «Асоціація HRD Львова» Роксолана ВИННИЧУК, докторантка Естонської бізнес-школи, керівник Центру професійного розвитку та лідерства Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка Олена ГУЗАР, декан деканату студентського життя Українського католицького університету, директорка Благодійної організації «Благодійний фонд Українського католицького університету» Іванка МОГИЛЯК, керівниця Центру студентської кар’єри Українського католицького університету, тренерка та фахівчиня з організаційної психології, членкиня Української асоціації організаційних психологів та психологів праці Марта ТИЧЕНКО, керівниця відділу управління персоналом Українського католицького університету, експертка з впровадження програм добробуту, психічного здоров’я та підтримки працівників в освітньому середовищі Христина ЦАР.
Ці чотири дні на базі Українського католицького університету (м. Львів) проректор з навчальної роботи Андрій ЗЕЛЕНСЬКИЙ, декан факультету агротехнологій та природокористування Віталій ЛАПЧИНСЬКИЙ, в.о. директора навчально-наукового інституту заочної і дистанційної освіти, помічник ректора з правових питань Вікторія РАРИЦЬКА (у дистанційному форматі), директор навчально-наукового інституту харчових технологій Анатолій ДИМЧУК, начальник відділу міжнародного співробітництва, практики та академічної мобільності Анастасія ПОЛІЩУК працювали зі спікерами з питань професійного розвитку і кар’єри, управління результатами та оцінюванням персоналу, мотивації та залученості персоналу тощо. Команда виконувала практичні завдання, розробляла мапу розвитку персоналу університету, продовжувала працювати над оновленим профілем університету та концептом оновлення стратегії університету – документів, покликаних відобразити унікальність університету, цінності та місію, ціннісні пропозиції, візію та стратегічні цілі, точки прориву, ролі університету для держави, галузі, регіону та громади. Дякуємо організаторам, тренерам, експертам та учасникам за гарну атмосферу, знання, комунікацію, емоції та досвід.
Заключний модуль «Фінанси, ресурси, проєкти», тренінги якого пройдуть в період з 16 по 19 липня 2025 року, передбачатиме розвиток компетентностей поділяти цінності відкритості, підзвітності та доброчесності, розуміти тенденції та виклики у фінансуванні вищої освіти, знати моделі та інструменти управління фінансами університету, оцінювати фінансову стійкість університету, розуміти сутність та чинники фінансової автономії закладу вищої освіти, визначати джерела фінансування закладу, розбудовувати можливості залучення і ефективного використання фінансів для розвитку університету та оплати праці персоналу, розуміти стратегію ціноутворення освітніх послуг, ініціювати, розробляти та реалізовувати проєкти для розвитку університету, залучати колег і партнерів до обговорення, узгодження та реалізації проєктів інституційних змін університету та багато іншого.
Команда ЗВО «ПДУ» Програми професійного
розвитку академічних менеджерів