• Українська
  • English
32316, Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Шевченка, 12
ЗВО «Подільський державний університет»ЗВО «Подільський державний університет»
  • ПРО УНІВЕРСИТЕТ
    • Про університет

      • Загальна характеристика
      • Історія
      • Структура університету
      • Керівництво університету
      • Вчена рада
      • Наглядова рада
      • Ректорат університету
      • Профком університету
      • Громадська організація «Інститут соціально-економічних регіональних досліджень»
      • Рада ветеранів
      • Газета «Вісник Університету»
      • Контакти
    • Факультети та інститути

      • Факультет агротехнологій і природокористування
      • Інженерно-технічний факультет
      • Факультет ветеринарної медицини і технологій у тваринництві
      • Факультет енергетики та інформаційних технологій
      • Навчально-науковий інститут бізнесу і фінансів
      • Навчально-науковий інститут харчових технологій
      • Навчально-науковий інститут заочної і дистанційної освіти
      • Науково-дослідний інститут круп'яних культур ім. О. Алексеєвої
    • Підрозділи

      • Відокремлені структурні підрозділи
      • Навчально-науковий центр підвищення кваліфікації
      • Науково-дослідний центр "Поділля"
      • Навчальна лабораторія «Ботанічний сад»
      • Наукова бібліотека
      • Навчально-наукова лабораторія «DAK GPS»
  • ДІЯЛЬНІСТЬ
    • Навчальна робота

      • Навчально-методичний відділ
      • Відділ ліцензування, акредитації та якості освіти
      • Нормативні документи з планування та організації освітнього процесу
      • Відомості про освітні програми, які реалізуються в університеті
      • Інформаційна сторінка для гарантів освітніх програм
      • Акредитація освітньо-професійних програм
      • Навчальні плани
      • Силабуси
      • Каталоги вибіркових дисциплін для забезпечення вибору здобувачами
      • Моніторинг якості освіти в університеті
      • Академічна доброчесність
      • Щорічне оцінювання здобувачів вищої освіти
      • Щорічне оцінювання науково-педагогічних і педагогічних працівників
      • Виробнича практика
      • Перелік освітніх програм з розподілoм ліцензoваних oбсягів.
    • Наукова і міжнародна діяльність

      • Науково-інноваційна діяльність
      • Відділ міжнародного співробітництва, практики та академічної мобільності
      • Міжнародні організації
      • Erasmus+
      • Угоди про співпрацю
      • Науково-дослідна частина
      • Аспірантура, докторантура
      • Наукове товариство студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених
      • Відділ дорадництва, трансферу технологій та патентно-проєктної діяльності
      • Фотоальбом "Наука університету"
    • Виховна робота

      • Центр виховної роботи і соціально-культурного розвитку
      • Нормативні документи з виховної роботи
      • Спортивно-масова робота
      • Кабінет психолога
      • Інститут кураторства
  • КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ
    • Для абітурієнтів

      • Приймальна комісія університету
      • Оголошення про вступ
      • Правила прийому на навчання
      • Учаснику національного мультипредметного тесту
      • Учаснику єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування
      • Інформація щодо мотиваційного листа
      • Програми вступних іспитів
      • Розклади вступних випробувань
      • Документація приймальної комісії
    • Для студентів

      • Графік освітнього процесу та розклади занять
      • Дистанційна освіта
      • Студентське самоврядування
      • Студентське життя
      • Умови доступності університету для навчання осіб з особливими освітніми потребами
      • Проживання в гуртожитках університету
      • Кернел
      • Скринька довіри
      • Програма внутрішньої академічної мобільності
      • Партнери пропонують працевлаштування
    • Для науковців

      • Спеціалізована вчена рада 06.01.09 «Рослинництво», 06.01.12 «Кормовиробництво і луківництво»
      • Спеціалізована вчена рада 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством» 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)»
      • Разові спеціалізовані вчені ради
      • Журнал «Подільський вісник: сільське господарство, техніка, економіка»
      • Журнал «Економічний дискурс»
      • Журнал «Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації»
      • Журнал "Інноваційна економіка"
      • Науковий журнал «Професійно-прикладні дидактики»
      • Репозитарій університету
      • Навчальні, наукові та довідкові видання Закладу вищої освіти «Подільський державний університет»
      • Доступ до баз даних SCOPUS та Web of Science
    • Публічна інформація

      • Загальна документація
      • Банківські реквізити університету
      • Фінансова документація
      • Сертифікати про акредитацію
      • Ліцензія, ліцензований обсяг та фактична кількість здобувачів вищої освіти
      • Інформація про вакантні посади та проведення конкурсу
      • Щорічна звітність
      • Запобігання корупції
      • Вибори ректора 2019
      • Графік роботи служби охорони
      • Громадське обговорення
      • Інформація про проведення тендерних процедур
  • НОВИНИ

Запобігання та виявлення корупції

Корисна інформація Вівторок, 19 липня 2022, 12:48 1587

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції закладу вищої освіти "Подільський державний університет"

Положення про уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції Закладу вищої освіти "Подільський державний університет"

Порядок роботи уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції закладу вищої освіти "Подільський державний університет" під час вступної кампанії 2022 року.

АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» НА 2024 РІК  

ПЛАН ЗАХОДІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» спрямованих на запобігання та протидію корупції на 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК  

ЗАКОН УКРАЇНИ Про запобігання корупції

  • Міністерство освіти і науки України
  • НМЦ вищої та фахової передвищої освіти
  • Урядовий контактний центр
  • Наші партнери
© 2025 Заклад вищої освіти «Подільський державний університет»

ПРО УНІВЕРСИТЕТ

  • Загальна характеристика
  • Історія
  • Структура університету
  • Керівництво університету
  • Вчена рада
  • Наглядова рада
  • Ректорат університету
  • Профком університету
  • Громадська організація «Інститут соціально-економічних регіональних досліджень»
  • Рада ветеранів
  • Газета «Вісник Університету»
  • Контакти

ФАКУЛЬТЕТИ ТА ІНСТИТУТИ

  • Факультет агротехнологій і природокористування
  • Інженерно-технічний факультет
  • Факультет ветеринарної медицини і технологій у тваринництві
  • Факультет енергетики та інформаційних технологій
  • Навчально-науковий інститут бізнесу і фінансів
  • Навчально-науковий інститут харчових технологій
  • Навчально-науковий інститут заочної і дистанційної освіти
  • Науково-дослідний інститут круп'яних культур ім. О. Алексеєвої

ПІДРОЗДІЛИ

  • Відокремлені структурні підрозділи
  • Навчально-науковий центр підвищення кваліфікації
  • Науково-дослідний центр "Поділля"
  • Навчальна лабораторія «Ботанічний сад»
  • Наукова бібліотека
  • Навчально-наукова лабораторія «DAK GPS»

НАВЧАЛЬНА РОБОТА

  • Навчально-методичний відділ
  • Відділ ліцензування, акредитації та якості освіти
  • Нормативні документи з планування та організації освітнього процесу
  • Відомості про освітні програми, які реалізуються в університеті
  • Інформаційна сторінка для гарантів освітніх програм
  • Акредитація освітньо-професійних програм
  • Навчальні плани
  • Силабуси
  • Каталоги вибіркових дисциплін для забезпечення вибору здобувачами
  • Моніторинг якості освіти в університеті
  • Академічна доброчесність
  • Щорічне оцінювання здобувачів вищої освіти
  • Щорічне оцінювання науково-педагогічних і педагогічних працівників
  • Виробнича практика
  • Перелік освітніх програм з розподілoм ліцензoваних oбсягів.

НАУКОВА І МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ

  • Науково-інноваційна діяльність
  • Відділ міжнародного співробітництва, практики та академічної мобільності
  • Міжнародні організації
  • Erasmus+
  • Угоди про співпрацю
  • Науково-дослідна частина
  • Аспірантура, докторантура
  • Наукове товариство студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених
  • Відділ дорадництва, трансферу технологій та патентно-проєктної діяльності
  • Фотоальбом "Наука університету"

ВИХОВНА РОБОТА

  • Центр виховної роботи і соціально-культурного розвитку
  • Нормативні документи з виховної роботи
  • Спортивно-масова робота
  • Кабінет психолога
  • Інститут кураторства

ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ

  • Приймальна комісія університету
  • Оголошення про вступ
  • Правила прийому на навчання
  • Учаснику національного мультипредметного тесту
  • Учаснику єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування
  • Інформація щодо мотиваційного листа
  • Програми вступних іспитів
  • Розклади вступних випробувань
  • Документація приймальної комісії

ДЛЯ СТУДЕНТІВ

  • Графік освітнього процесу та розклади занять
  • Дистанційна освіта
  • Студентське самоврядування
  • Студентське життя
  • Умови доступності університету для навчання осіб з особливими освітніми потребами
  • Проживання в гуртожитках університету
  • Кернел
  • Скринька довіри
  • Програма внутрішньої академічної мобільності
  • Партнери пропонують працевлаштування

ДЛЯ НАУКОВЦІВ

  • Спеціалізована вчена рада 06.01.09 «Рослинництво», 06.01.12 «Кормовиробництво і луківництво»
  • Спеціалізована вчена рада 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством» 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)»
  • Разові спеціалізовані вчені ради
  • Журнал «Подільський вісник: сільське господарство, техніка, економіка»
  • Журнал «Економічний дискурс»
  • Журнал «Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації»
  • Журнал "Інноваційна економіка"
  • Науковий журнал «Професійно-прикладні дидактики»
  • Репозитарій університету
  • Навчальні, наукові та довідкові видання Закладу вищої освіти «Подільський державний університет»
  • Доступ до баз даних SCOPUS та Web of Science

ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ

  • Загальна документація
  • Банківські реквізити університету
  • Фінансова документація
  • Сертифікати про акредитацію
  • Ліцензія, ліцензований обсяг та фактична кількість здобувачів вищої освіти
  • Інформація про вакантні посади та проведення конкурсу
  • Щорічна звітність
  • Запобігання корупції
  • Вибори ректора 2019
  • Графік роботи служби охорони
  • Громадське обговорення
  • Інформація про проведення тендерних процедур
  • НОВИНИ