356

Кучер Олег Володимирович

Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання: доцент

: (097) 900 60 32
: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0002-2086-5971
Scholar
Publons
Scopus
ResearchGate

Місце і дата народження:
9 червня 1968 року в с. Слобідка-Кульчиївецька Кам'янець-Подільського району Хмельницької області.


Освіта:
Повна вища. У 1993 році закінчив економічний факультет Кам`янець-Подільського Сільськогосподарського інституту (тепер Подільський державний аграрно-технічний університет) за спеціальністю «Економіка і управління в галузях АПК» та здобув кваліфікацію економіста-організатора.

Кандидатську дисертацію на тему: «Формування маркетингової стратегії збуту продукції підприємств АПК» захистив 24 лютого 2010 року.

Вчене звання доцента присвоєно у 2012 році.


Напрям наукового дослідження:
«Формування організаційно-економічного механізму розвитку ринку відновлюваних джерел енергії».


Викладає навчальні дисципліни:
«Маркетинг», «Маркетинг і логістика», «Креативний менеджмент»


Діяльність:

  • з 2001 по 2007 рік – викладач Кам'янець-Подільської філії ПВНЗ «Європейський університет»;
  • з 2004 по 2008 рік – аспірант ПВНЗ «Європейський університет» (м. Київ) на кафедрі маркетингу;
  • з 2007 по 2011 рік – асистент кафедри менеджменту і маркетингу Подільського державного аграрно-технічного університету;
  • з 2011 р. – по теперішній час доцент кафедри менеджменту , публічного управління та адміністрування Подільського державного аграрно-технічного університету.
  • з 2018 по 2020 рік докторант Подільського державного аграрно-технічного університету за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами.

 Наукові статті

  1. Кучер О.В. Застосування комплексу маркетингу у виробничо-збутовій діяльності підприємств. Збірник наукових праць випуск 22 Подільський державний аграрно-технічний університет. ‑ м. Кам'янець-Подільський: ПП Звойленко Д.Г. 2014 р. С. 217 – 221.
  2. Кучер О. В. Вплив маркетингу на ефективність збутової діяльності підприємства. Збірник наукових праць випуск 23 Подільський державний аграрно-технічний університет. м. Кам'янець-Подільський: ПП «Медобори-2006» 2015 р. с. 174 – 180.
  3. Кучер О. В., Покотильська Н.В. Маркетинговий менеджмент у системі управління аграрними підприємствами Збірник наукових праць Подільський державний аграрно-технічний університет. м. Кам'янець-Подільський: СМП «ТАЙП» 2016 р. с. 128 – 134.
  4. Кучер О.В. Сутність та особливості аграрного маркетингу. Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Економічні науки. Випуск 10 Кам'янець-Подільський: Абетка, 2015. – С. 174–178.
  5. Кучер О.В. Гофман М.О. Формування принципів маркетингової збутової політики підприємств. Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Економічні науки. Випуск 10 Кам'янець-Подільський: Абетка, 2015. – С. 174 – 178.
  6. Oleg Kucher, Liliia Proopchuk The development of the market of the renewable energy in Ukraine Renewable Energy Sources: Engineering, Technology, Innovation. Springer International Publishing AG, 2017 P. 71-81. ISSN 2352-2542 (electronic), ISSN 2352-2534. (Web of Science Core Collection WoS (CC)).
  7. Volodymyr Ivanyshyn, Oleg Kucher, Tetyana Bilyk. Marketing strategy formation for the development of organic production in the Ukraine. Proceedings of the 2018 International Scientific Conference 'Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy' No 1, Warsaw, 7–8 June 2018, pp. 34–39.  ISBN 978-83-7583-802-2. DOI: 10.22630/ESARE.2018.1.1. (Web of Science Core Collection WoS (CC)).
  8. Mykola Misiuk, Oleg Kucher, Maryna Zakhodym, Yulia Ievstafieva. Renewable Energy Sources: Engineering, Technology, Innovation ICORES 2018 2019 P. 209-216. eBook ISBN 978-3-030-13888-2, DOI 10.1007/978-3-030-13888-2.
  9. Oleg Kucher, Jarosław Gołębiewski Development of the Biofuel Market In Ukraine. Annals of WULS, Forestry and Wood Technology; Zeszyty naukowe SGGW Warsaw 2020, Poland

Монографії

  1. Кучер О.В. Формування маркетингової стратегії збуту продукції підприємств АПК: монографія / Олег Володимирович Кучер; ПВНЗ «Європейський університет». К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2010. 164 с.
  2. Oleg Kucher Problems of management and marketing in the enterprises activity of agriculture. Scientific achievements in agricultural engineering, agronomy and veterinary medicine. Poland. ISBN 978-83-65180-17-9, № 1, 2017р. с. 170.
  3. Oleg Kucher, Taras Hutsol, Kateryna Zavalniuk, Yurii Pantsyr, Ihor Harasymchuk, Krzysztof Mudryk, Marcin Jewiarz. Marketing strategies and prognoses of development of the Renewable Energy market in Ukraine. Scientific achievements in agricultural engineering, agronomy and veterinary medicine. Krakow Poland ISBN 978-83-65180-19-3, 2017 P. 100-121.
  4. Oleg Kucher, Liliia Prokopchuk, Sergiy Netiaha Mariia Melnyk. Evaluation of economic performance of farms in Ukraine using the RISE Model. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts. Katowice School of Technology Monograph 25. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2019. ISBN: 978-83-955125-0-6.

Методичні рекомендації

  1. Кучер О.В. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Менеджмент і адміністрування (модуль 5 «Самоменеджмент»)» для студентів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» / Протокол № 1 від 23.03.2016 р
  2. Кучер О.В. Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни ПП 1.7. «Маркетинг» Протокол № 9 від 25 жовтня 2017 року.

Участь у міжнародних проектах

  1. Program of Fellowships under the Polish National Commission for UNESCO, 2017.
  2. Program ERASMUS+, Staff mobility in the academic years 2019, Agreement NO 2019-1-PL01-KA 107-064836-STA-3.
  3. Own Scholarship Fund Warsaw University of Life Sciences - SGGW, Poland.