436

Драган Євгеній Вікторович

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Вчене звання: 

: (067) 5089089
: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0009-0009-9630-6269
Scholar

Місце і дата народження:

29 серпня 1980 в м. Стрий Львівської області.

 

Освіта:

Вища. В 2003 році закінчив радіофізичний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка за спеціальністю «Радіофізика і електроніка».

 

Кандидатську дисертацію на тему «Комп’ютерно орієнтована технологія оцінювання навчальних досягнень студентів фізичних спеціальностей на основі ймовірнісних теорій тестування» захистив у 2012 році за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.

 

Викладає навчальні дисципліни:

охорона праці і безпека життєдіяльності, об'єктно-орієнтоване програмування, операційне та варіаційне числення, програмування та командна робота.

 

Діяльність:

з 2007 р. по 2010 р. – інженер I категорії, що виконує науково-дослідницькі роботи на радіофізичному факультеті Київського національного університету імені Тараса Шевченка;

з 2010 р. по 2013 р. – інженер I категорії в Інституті високих технологій Київського національного університету імені Тараса Шевченка;

з 2020 р. по 2024 р. – викладач методології наук в Дієцезіальний Місійній Семінарії у м. Вінниці;

з грудня 2024 р. по теперішній час – асистент кафедри інформаційних технологій, фізико-математичних та безпекових дисциплін.

 

Наукові статті:

  1. Драган, Є. В., & Жарких, Ю. С. (2005). Діагностика рівня знань за допомогою тестів. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Кібернетика, 6, 62-65.
  2. Драган, Є. В., & Жарких, Ю. С. (2005). Розрахунок показника рівня знань при комп’ютерному тестуванні. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Збірник наукових праць. Тематичний випуск: Системний аналіз, управління та інформаційні технології, 18, 61-66.
  3. Драган, Є. В., & Жарких, Ю. С. (2006). Автоматизація перевірки формульних виразів. Педагогіка і психологія, 4(53), 55-62.
  4. Драган, Є. В., & Жарких, Ю. С. (2006). Врахування рівня складності тестових завдань при комп’ютерній діагностиці знань. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Фізико-математичні науки, 3, 325-330.
  5. Драган, Є. В., & Жарких, Ю. С. (2007). Аналіз завдань в тестовій формі для моніторингу якості знань з фізики. Вища освіта України. Додаток 3 (Т. 7), 224-230.
  6. Драган, Є. В., & Жарких, Ю. С. (2008). Оптимізація завдань в тестовій формі на основі ймовірнісної моделі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 37, 95-98.
  7. Третяк, О. В., Жарких, Ю. С., & Драган, Є. В. (2008). Информативность рейтинговой системы оценивания уровня знаний студентов. Новий колегіум, 3, 34-42.
  8. Драган, Є. В., & Жарких, Ю. С. (2008). Комп'ютерні технології в педагогічному моніторингу. Інтернет-Освіта-Наука-2008, 63-66. Вінниця.
  9. Драган, Є. В., & Жарких, Ю. С. (2011). Комп’ютерне вимірювання рівня навчальних досягнень студентів як педагогічна проблема. Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки, 12, 219-223.
  10. Драган, Є. В., & Жарких, Ю. С. (2011). Комп'ютерна обробка результатів вимірювання рівня навчальних досягнень студентів. Науково-методичні засади управління якістю освіти в університетах, 63-69. Київ.
  11. Драган, Є. В., Жарких, Ю. С., Нечипорук, О. Ю., & Третяк, О. В. (2013). Прогностичні властивості результатів ЗНО з фізики студентів наукоємних спеціальностей. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 43, 47-53. Київ.
  12. Драган, Є. В., Жарких, Ю. С., Нечипорук, О. Ю., & Третяк, О. В. (2014). Оцінювання роботи студентів наукоємних спеціальностей. Вісник ТІМО, 1, 51-56.