Дистанційне навчання - несподіваний челлендж…

Карантин став справжнім викликом для освітньої та інших сфер життя. Втім, ми повинні працювати в тих реаліях, які несе нам світ. Дистанційне навчання виявилося для нас несподіваним челленджем, і, мабуть, виклики очікуваними і не бувають. Перш за все, слід усвідомити, що для здобувачам вищої освіти перехід на дистанційну форму навчання теж значний стрес, хоч і здається, що це все «дивні канікули». Заняття повинні повністю трансформуватися, бути цікавими і конкурувати з стандартними, звичними для нас заняттями.

Але зараз ми, науково-педагогічні працівники навчально-наукового інституту енергетики, заглиблюємося в по-справжньому віртуальне навчання і самоосвіту. Дистанційне навчання надає здобувачам вищої освіти доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає абсолютно нові можливості для творчого самовираження, знаходження та закріплення різних професійних навичок, а викладачам в свою чергу дозволяє реалізовувати абсолютно нові форми і методи навчання.

Одним з прикладів проведення таких занять є підсумкова лекція з курсу «Фізика» кандидатом технічних наук, асистентом кафедри фізики, охорони праці та інженерії середовища Торчуком Михайлом Васильовичем для студентів спеціальності «Геодезія та землеустрій».

Впровадження таких інноваційних технологій навчання і сучасних методик організації освітнього процесу у дозволив здійснити оновлення змісту, форм і методів навчання відповідно до сучасних потреб суспільства.

Пресцентр ПДАТУ
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.